Současná multimediální učebna pro výuku odborných polytechnických a digitálních kompetencí kapacitně a technologicky nedostačuje. Zásadním nedostatkem stávající multimediální učebny je zastaralost či úplná absence výukové infrastruktury. Aby mohli žáci získat potřebné klíčové kompetence, díky nimž by zvýšili svou uplatnitelnost nejen na trhu práce, potřebují pracovat s moderními výukovými pomůckami, které maximálně věrohodně simulují reálné pracovní prostředí. V oblasti školního polytechnického a digitálního vzdělávání jsou těmito výukovými pomůckami zejména grafický software na zpracování fotografií, videa, i vlastní multimediální tvorby a výkonné počítače a monitory, které dokáží s tímto softwarem plynule a bez sebemenšího problému pracovat.
Cílem projektu je:
Zkvalitnění vzdělávací infrastruktury pro polytechnické vzdělávání.
Zkvalitnění vzdělávací infrastruktury pro práci s digitálními technologiemi.
Zkvalitnění vnitřní konektivity školy, zabezpečení připojení k internetu.
Využívání odborné učebny minimálně 75 % časového využití pro formální výuku a neformální vzdělávání odborných předmětů v oblasti přírodních věd nebo polytechnického vzdělávání nebo cizího jazyka nebo práce s digitálními technologiemi.
